מעלון זחליל לכסא גלגלים ממונע

מעלון זחליל לכסא גלגלים ממונע

מעלון זחליל לכיסא גלגלים ממונע הוא מעלון מדרגות מרווח שעליו ניתן להציב את כיסא הגלגלים הממונע בצורה בטיחותית, קלה ונוחה.

חשוב לדעת! מעלון זחליל לכיסא גלגלים ממונע מאופיין בהפעלה חכמה ובטיחותית, קל להפעלה ואינו דורש כוח פיזי. הוא מעניק תמיכה טובה לראש ואין צורך להוריד את האדם בעל המוגבלות מכיסא הגלגלים. מעלון זחליל לכיסא גלגלים ממונע, תומך בנשיאה של משא כבד וניתן להעלות בו משקל של עד 200 ק"ג.

מעלון זחליל לכיסא גלגלים ממונע נמכר בעיקר למגזר המוסדי בגלל גודלו ובגלל היכולת שלו לשאת משקל כבד. יחד עם זאת, גם אנשים פרטיים רכשו או שכרו מאיתנו את המעלון לפי הצורך ולפי רוחב המדרגות.

מעלון זחליל TRE70 הוא בעל גלגל נוסף מקדימה, הגורם לו להיות ארוך יותר ממעלון זחליל TRE52 לכן נדרש מרחב גדול יותר במדרגות במידה ובוחרים בדגם זה.

הפעלה חכמה, קלה ובטיחותית: למרות שמדובר במעלון זחליל כבד, הרי שהשימוש בו קל מאוד ואינו דורש כוח פיזי. קל גם להטות אותו בעת העלייה והירידה במדרגות מאחר וההטיה נעשית על-ידי בוכנה שקל מאוד להפעילה – פשוט עושים זאת בלחיצה על כפתור.

מעלון לכיסא ממונע מעניק איכות חיים החשובה ביותר לאדם המוגבל ולבני משפחתו מאחר והוא מאפשר לאנשים בעלי מוגבלות בניידות לצאת מהבית ולהמשיך באורח החיים החברתי שלהם, לרדת ולעלות במדרגות בקלות ובנוחות.

אנו בחברת גלים דוגלת במתן איכות ושירות ללא פשרות. על כן אנו דואגים לוודא כי לדגם מעלון לכסא גלגלים שלנו, כמו לכל סוגי הזחליל יש תו תקן העומד בדרישות הגבוהות ביותר. בנוסף, מוצרינו השייכים לחברה גרמנית מגיעים עם 5 שנות אחריות מלאה דבר אשר אף הוא מעיד על איכות המוצרים ועל סטנדרטים גבוהים ללא פשרות.

בנוסף, אנו מעניקים אחריות לכל החיים על המנוע והגיר של מעלון זחליל לכיסא גלגלים ממונע בכפוף לכתב אחריות.

אנו בחברת "גלים", מזמינים אתכם להתקשר אלינו עם כל שאלה ונשמח לעזור, לייעץ וגם להגיע אליכם להדגמה של פתרון נגישות המתאים לצרכים שלכם.

התקשרו אלינו: גלים – מעלוני מדרגות ניידים.
דוד 052-8895516 , 072-211-6000
לעלות באיכות החיים!!

Total length: 1.258 mm
Total width: 757 mm
Total height: 1.290 mm
Weight: 115 kg
Max load: 200 kg
Max.speed up: 6.4 m/min
Max speed down: 9,5 m/min
Max stair angle: 35 deg.
Motor: 24 V / 400 W
Battery: 2×12 V 24A
Operation in sigle charge: approx. 30 min

למעלון זחליל לכסא גלגלים ממונע – 5 שנות אחריות.
אנו בחברת גלים, נותנים אחריות לכל החיים על המנוע והגיר בכפוף לכתב אחריות.
על פי החוק ולמען בטיחותכם, יש לבצע בדיקה של מעלון זחליל לכסא גלגלים ממונע אחת לשנה.
חברת גלים הינה ספק מורשה של משרד הבריאות בתחום מעלוני מדרגות – נשמח לייעץ לכם כיצד להגיש פנייה למשרד הבריאות לקבלת מעלון מדרגות נייד.
אנו מספקים מעלוני מדרגות הן לאנשים נכים או בעלי מוגבלות בניידות והן למגזר המוסדי: בתי ספר, משרד החינוך, בתי מלון, בנייני משרדים ועוד.