מעלון זחליל ארוך SA-2

מעלותיו של מעלון זחליל ארוך מדגם SA-2

מעלון זחליל ארוך SA-2 הוא מעלון מדרגות לכיסא גלגלים המתאים לרוב כיסאות הגלגלים. מעלון vזחליל שלנו הנו בעל פיתוח ייחודי השם דגש על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר.

מעלון זחליל ארוך ניחן ביתרונות ושיפורים נוספים. מעלון ארוך זה יכול לשאת משקל כבד עד משקל כולל (משקל כסא הגלגלים ומשקל האדם) של 160 ק"ג. בנוסף, למעלון זחליל ארוך ישנה מערכת הפעלה משופרת הכוללת התקנה של מנורת סימון המאפשרת התמצאות קלה יותר במדרגות (משפר את הבטיחות ובלעדי לזחליל). ואם כל זה אינו מספיק, נציין כי מעלון ארוך זה הינו בעל תנועה חלקה יציבה ונעימה יותר במדרגות בהשוואה לאחרים.

מה שחשוב לדעת על מעלון זחליל ארוך

ניתן לחבר למעלון זחליל כיסאות גלגלים עם הטיית מושב או גב או כיסאות גלגלים מיוחדים או שונים. מעלון זחליל ארוך מגיע עם ערכת הארכה גמישה המאפשרת חיבור כיסאות גלגלים בגדלים שונים בהתקנה עצמית בהתאם לצורך. הזחליל הארוך יכול לשאת משקל גדול יותר מזחלילים (מעלונים) אחרים ויחד עם זאת הוא קל לשימוש ונח להפעלה והכי חשוב!! כמו יתר הזחלילים שלנו הוא בעל מנוע חזק המאפשר תנועה ללא הפעלת כוח פיזי מצד המפעיל.

מעלון זחליל ארוך הוא נייד ולכן ניתן להפעיל אותו גם בתוך הבית, במידה ויש מדרגות פנימיות לקומה השנייה או למרתף וגם לקחת אותו אתכם בתא המטען ולהשתמש בו כשעולה הצורך במבנים ובניינים שבהם אין מעלית וכך להמשיך עד כמה שניתן, באורח החיים הרגיל.

כמו יתר הזחלילים – מעלונים שלנו, גם הזחליל הארוך מגיע עם 5 שנות אחריות מטעם היצרן ואנו נותנים אחריות לכל החיים על המנוע והגיר בכפוף לכתב אחריות. מעלון זחליל ארוך מתפרק ל-2 חלקים ובכך מקל על האחסון והניוד שלו. הוא אף עושה סיבוב של 360 מעלות בקלות ובלי צורך בידיות ומנופים מיוחדים.

לסיכום, מעלון זחליל ארוך הוא הפתרון המושלם למוגבלות בניידות, זמנית או קבועה. מאחר והוא נייד, קל ונוח ואינו דורש שיפוצים בבית כמו מעלית או מעבר דירה במידה וגרים בבניין בו אין מעלית.

אנו בחברת "גלים", מזמינים אתכם להתקשר אלינו עם כל שאלה ונשמח לעזור, לייעץ וגם להגיע אליכם להדגמה של פתרון נגישות המתאים לצרכים שלכם.

התקשרו אלינו: גלים – מעלוני מדרגות ניידים.
דוד 052-8895516 , 072-211-6000
לעלות באיכות החיים!!

Capacity: 160 kg
Measurements: 1468 mm  x636 mm x922 mm 
Power: 12 V / 210 W
Battery: 2 x 6 V / 20 Ah
Speed: upstairs 6,45 m / min.
Brakes: electro-magnetisch
 °Stair angle: 35 
Battery load control: inkl.
Weight: 55 kg

למעלון זחליל קצר – 5 שנות אחריות.
אנו בחברת גלים, נותנים אחריות לכל החיים על המנוע והגיר בכפוף לכתב אחריות. 
על פי החוק ולמען בטיחותכם, יש לבצע בדיקה של מעלון זחליל קצר אחת לשנה.
חברת גלים הינה ספק מורשה של משרד הבריאות בתחום מעלוני מדרגות – נשמח לייעץ לכם כיצד להגיש פנייה למשרד הבריאות לקבלת מעלון מדרגות נייד.
אנו מספקים מעלוני מדרגות הן לאנשים נכים או בעלי מוגבלות בניידות והן למגזר המוסדי: בתי ספר, משרד החינוך, בתי מלון, בנייני משרדים ועוד.